lauantai 7. helmikuuta 2015

Gluteenittomat suklaahippukeksit




Meidän gluteeniton neiti, se vanhin näistä, halusi leipoa keksejä. Ohjeen nappasi Saaks täältä gluteenitonta-blogista.

Ihania tuli! Rapsakoita, mutta silti kuohkeita. Nami nami!
 Suosittelen, kannattaa kokeilla :)



Neidillä ei ole keliakiaa, mutta 1-vuotiaana iskeneen lapsireuman takia on tehnyt päätöksen jättää ruokavaliosta pois kotimaiset viljat ja punaisen lihan. On tuntunut toimivan onneksi, tällä hetkellä ei ole kipuja eikä tarvitse jatkuvaa lääkitystä <3


Katse eteen ja suupielet ylöspäin, 
teen vastoinkäymisistä voimaa. 
Katse eteen ja suupielet ylöspäin, 
antaa tulla, kestän kyllä, 
periks en tuu antamaan. 

Murehtiminen ei takas eilistä tuo 
ja huominenkin tulee vaan, 
jos selvitään tänään.
Mun pahin vastukseni kattoo peilistä mua, 
se haastaa ja aina pyrkii 
mun pään kääntämään. 
Hakenu näkemystä mun meininkiin, 
Monakoon vipeistä slummeihin keniaan.
Kaiken sen jälkeen oon vaan 
positiivisempi, asenne ratkaisee,
oon nähny omin silmin senki. 

Aitoo iloo vaikkei ympäril oo muut ku pahaa
ja toiset taas niin köyhii
et ei niil oo muut ku rahaa. 

Alotan ittestäni, korjaan mun mielen, 
nostan mun katseen ja mun suupielet. 

Elastinen 
Eteen ja ylös



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti